Ud af mit land!

Multikultur, Politik, islam — Drokles on February 15, 2008 at 6:07 am

De seneste dages intifada demonstrerer med al tydelighed at arabisk og islamisk kultur ikke kan kombineres eller integreres i den civiliserede verden. Hvis man ikke fra samfundets side er rede til at kræve assimilisation vil krigen i gaderne eskalere i det uendelige, indtil enten en borgerkrig eller et muslimsk overherredømme er en realitet.

Der er intet kompromis, der kan slukke islams tørst efter dominans. Det ligger i selve forståelsen af Allahs endelige budskab, at alt andet end sharia’s golde love er en hån mod Allah og kun tåleligt i den tid det ikke lige lader sig ændre, men ændres skal det! Til taleban og Wahabi og andre variationer af islams shariasamfund .

Men hvad er nu det? Betyder det etniske udrensninger? Skal vi atter høre kvægvognenes rumlen? Nej, det gør det ved Gud ikke! Ingen vold eller selvretfærdig selvtægt, det skal straffes knald hårdt, men vi skal udtrykke en generel forargelse grundfæstet i det moralske forfald islam repræsenterer. Det betyder at vi i alle led af vores samfund må forholde os kritisk ind til det defamerende til islam, altså simpelthen tage den sandhed alvorligt vi jo alle erkender. Intet godt forhold bygger på løgne og den langmodige behandling af islam i vores samfund er den største kollektive fortrængning i vort lands lange historie.

Islam er en dødens kult, der kun ønsker at opløse nationen, friheden og velstanden i en tankeløs efterlevelse af umenneskelige dogmer. En underkastelse af det fineste ved menneskets karakter evnen til tænkning og den frie vilje. En hierakisering af mennesker og en barbarisering af kulturen og samfundet. Islam er modsætningen til alt hvad vi holder kært, selv de der stemmer på SF og Radikale Venstre, skønt de ikke vil indrømme det. Islam er modsætningen til os alle og vores drømme.

Det betyder at vi er nødt til at erkende at vi skal tage forudsætningen for vores liberale sindelag alvorligt. Det liberale er en sekulær konklusion på den protestantiske etik, men den står tom uden erkendelse af sin kulturelle og religiøse arv. Den tomhed der nu truer med at opløse de vestlige liberale demokratier fordi kollektivistiske kulturer ubesværet udnytter individuelle rettigheder.

Hvordan assimilisation? Ved tvang? Nej, det holder vores kultur og historie ikke til. Men ved sandheden og ved den logiske konsekvens, hvorved enhver burde handle stillet overfor fascismen i vort land. Vi skal konfrontere vores mareridt både på det personlige plan og igennem fællesskabet.

Islam skal derfor ikke være et anerkendt trossamfund, hverken offircielt eller i vores indstilling, men en paria på linie med Nazismen, Scientology og Jehovas Vidner. Noget, som det står alle frit for alle at advare imod, tilsvine og fremmedgøre på alle niveauer i samfundet, fra børnehaven, henover Folkeskolen og gymnasiet til universitetet, i det politiske liv som i den offentlige debat som i de private møder. Det er lige så perverst at fejre muslimske helligdage som det at fejre Hitlers fødselsdag. Så hvorfor accepterer man så naturligt denne perversion?

Hvorfor lader man ikke muslimerne forstå hvilken afskyelig religion de holder i hævd, når de fleste blot gør det af gammel vane fordi de ikke ved bedre? Man skal ikke lære børn at islam er helt i orden og at det ikke er problematisk at dyrke pædofili, massemord, undertrykkelse og barbari. Vi er jo ikke sene til fakkeloptog overfor nazister og rockere, så hvorfor kan vi ikke sige fra overfor de, der tror på voldens og frygtens knægtelse af friheden og menneskelivet? Hvorfor kan det at være imam ikke være så afskyeligt som det at være formand for en pædofilforening uagtet at den ikke i sig selv er direkte ulovlig? Hvordan kan man læse op af et kampskrift fredag efter fredag, der truer vort land med blodig undergang uden at det bliver regnet for undergravende eller landsskadelig aktivitet?

Vi tillod islam uden megen tanke på dens indhold fordi der kun var ganske få muslimer og de ville jo sikkert rejse hjem når konjunkturerne vendte. Men de rejste ikke hjem og de er blevet flere og farlige så selv de muslimer, der er flygtet fra mullahernes tyranni til Danmark ikke regner Danmark for et sikkert sted. Indtagelsen af gadens rum i København og omegn beviser ikke blot situations alvor, men varsler også sidste udkald, hvis vi vil forsvare selve ideen om det frie menneske, der hviler i vores nation. Det er på tide at vi står fast på hvad der er vores og de der ikke vil finde sig i det kan skride ud af mit land!

13 Kommentarer »

  1. Bravo. Endnu en post, der burde indsendes som læserbrev til JP! Det, muslimer har haft gang i, er ren og skær terrorisme. Slet og ret terror.

    Comment by Universalgeni — February 15, 2008 @ 10:35 am
  2. Et blændende godt indlæg, der præcist rammer hovedet på sømmet. Jeg er helt enig med ‘Universalgeni’ i at dette burde sendes ind som læserbrev, ikke bare til JP, men til alle Danske aviser.

    Comment by JensH — February 15, 2008 @ 12:32 pm
  3. “Indtagelsen af gadens rum i København og omegn beviser ikke blot situations alvor, men varsler også sidste udkald, hvis vi vil forsvare selve ideen om det frie menneske, der hviler i vores nation.”

    Det er ikke “blot” gadens rum der søges indtaget, det er hele det offentlige rum, det er også skoler, arbejdspladser, uddannelsesinstitutioner, børnehaver og plejehjem. Det er bederum, halalmad og religiøse symboler på offentligt ansatte. Det er kønsadskilt svømmeundervisning og det er baderum kun for en bestemt gruppe piger. Det er solosvømmetider kun for en bestemt gruppe kvinder i offentlige svømmehaller og det er kvinder og mænd der nægter at arbejde på arbejdspladser der forarbejder eller sælger grisekød og alkohol etc. Det religiøse hysteri breder sig langsomt men sikkert i det offentlige rum.

    Comment by Janne — February 16, 2008 @ 6:51 pm
  4. Ja, du har ret Janne.

    Comment by Drokles — February 16, 2008 @ 10:59 pm
  5. Og hvis man ikke kan få lov til at sætte dagsordenen i skoler, på rådhuse, biblioteker, fritidsklubber og i beboelsesområder, så kan man brænde dem ned, som vi har set horribelt mange forsøg på den seneste uge.

    Comment by Janne — February 17, 2008 @ 11:45 am
  6. Die Schule: nur für Dänisch!
    Die Arbeite: auch nur für Dänisch,
    Alles nur für die Dänen! Das is unsere Land! Sieg Hail!
    Hvad betyder det i spreder her, aner I vist ikke.
    De tyske Hitler Jugend brøller råbte på akkurat samme måde som I gør, de råbte også, at det var kun dem, der var civiliserede. De så civiliserede Übermenschen har bygget Auschwitz og Treblinka og mange andre dødsfabrikker som værste mareridt i vores nyeste historie. Held og lykke. Og nej, jeg er ikke dansk, så behøver jeg ikke at skamme mig…

    Comment by Lucy — February 22, 2008 @ 1:22 am
  7. Lucy du savner argumenter. Netop det at du drager Nazismen ind er overraskende fordi den islamiske lære er totalitær, antisemitisk, kvindehadende og i det hele taget brutal i alle ordets betydninger.

    Islam er ikke en race men en religion og derfor er din tale om overmennesker helt hen i vejret. Istedet må du se på de værdier der hyldes.

    ADVARSEL

    “Jeg advarer det vestlige samfund mod at angribe islam ved sine rødder. Det bliver yderst farligt for agressoren….Vi må gøre det klart, at vi forkaster de i Vesteuropa bestående regeringssystemer, den demokratiske og pluralistiske stat og forkaster sekularisme som et anti-islamisk samfund.”

    Karem Siddiqi (lederen af Muslim Institute, London) cit. i det islamiske blad Aktuelle Fragen, nr. 9 1989

    AFGUDSDYRKERE

    “Koranen lærer os at dræbe afgudsdyrkere og de vantro, der afviser islam og fører krig mod os”.

    Gholam-Reza Fada i Hezb-Allah va Hezb-Shaytan, Qom 1980

    AFTALER

    “Det står muslimer frit at bryde en aftale med ikke-muslimer, dersom de frygter, at disse skal forråde dem”

    Sheikh Abdullah Goshah, The Fourth Conference of the Academy of Islamic Research, Cairo 1970

    AIDS

    “Jøder inficerer egypterne med aids”

    Imam Abulaban til Jyllands-Posten, 21.8.94

    AL AQSA MOSKEEN

    “…kan kun frelses fra hedenskaben og jødernes urenhed gennem djihad…omend det skulle medføre millioner af den islamiske Ummahs sønners død som martyrer”

    Det dansksprogede Khilafa, april/maj I996, København

    BAGVASKELSE

    “Bagved al bagvaskelse og al chikane rettet mod den islamiske bevægelse finder man jøder”

    Ayatollah Khomeini, Principes, Paris I979

    BARNEDØD

    “Hvis barnet dør i moderlivet, og det er farligt for moderen at lade det blive der, skal man fjerne det på den mest praktiske måde. Man kan fx. lade ægtemanden eller jordemoderen skære det i stykker”.

    Ayatollah Khomeini, Principes, Paris I979

    BØRN

    “Det sexuelt umodne barn er urent, hvis hans forældre eller forfædre ikke er muslimer, men hvis der er en muslim blandt hans forfædre, er han ren.

    Ayatollah Khomeini, Principes, Paris 1979

    BARNEBRUDE

    “Hvis en mand gifter sig med en sexuelt umoden pige og har samleje med hende, før hun fylder 9 år, må han ikke genoptage samleje, hvis det gør hende fysisk eller psykisk fortræd (lui provoque des traumatismes).

    Ayatollah Khomeini, Principes, Paris, I979

    BØSSER

    “Homofile og lesbiske skal dødes i et muslimsk samfund”

    A Glossary of Islamic Terminology ved Bassam Sulaiman Abugosh og Waffaa Zaki Shakri, 1989

    DANSKERE

    “…Danskere er slaver af druk og mistro til tilværelsen. At muslimer får flere børn end danskere, at det sociale system bliver udnyttet osv. kan I kun takke jer selv for. Den mere kloge narrer den mindre kloge”.

    Jamahir F. Abdallah, formand for Islamic Student organisation, Ekstra Bladet 5. 4. 97

    Comment by Drokles — February 22, 2008 @ 6:29 am
  8. Jeg er ked af at blive misforstået i den grad. Jeg har selv en mening om islamister, totalitarismen og “religious fanatics”.
    Man skal bare stille spørgmål om, hvor lang man kan gå for at bekæmpe fjenden. Skal man være endnu værre? Hvem er så værst: dem eller os?
    Europas erfaring viser, at når man opildner pøbelen til had og mennesket får blød på tanden, så kommer der en bestialsk natur frem, som ingen kan styre/kontrollere.(jeg går ud fra at argumenterne er almenkendte) Det løber simpelthen løbsk på et tidspunkt. Det har vi historiske beviser for, som vi desværre ikke lærer af. Til Drosler: dine citater bekræfter alene, at man skal forsøge at undgå konfrontationen, for jeg fornemmer, at du har viden nok til at indse, at den kan vi ikke klare, det er vi for få til. Og det had Danskerne udviser til ALLE fremmede - mig inklusiv, er en proces som allerede løber løbsk. Vil du have argumenter - læs lige Kim Worm Sørensens inslæg midt på siden: http://borgerligbums.wordpress.com/2008/02/20/madame-beton-uro-skyldes-danskernes-intolerance/
    som viser “toppen af isbjerget” af sygt menneskesyn.

    Comment by Lucy — February 22, 2008 @ 3:42 pm
  9. Jeg er helt uenig med dig Lucy. Demokrati hviler på friheden til at ytre sig. Hvis dette ikke er muligt er fundamentet for demokratiet væk.

    Din historiske læsning er ikke blot vulgær og direkte forkert, den er også uforskammet. Hvilken pøbel taler du om? Du argumenterer selv som pøbelen og jeg kan ikke lade være med at mistænke dig for at projicere din frygt for at du ikke magter at kontrollere dine egne følelser over på os andre. Hvorfor? Fordi du skriver

    “Og det had Danskerne udviser til ALLE fremmede….”

    Den sætning er så absurd uforsonlig at den fortjener en plads sammen med de ovenstående Korancitater. Man forstår på dit indlæg at mennesker som dig ikke kan forlige sig med demokrati. I bliver bange for uenighed og vil hellere tie og lade jer kue i mødet med undertrykkerne. Det bliver jeres sag.

    Islam er en reel trussel og man kan ikke tie den væk eller behandle den høfligt i håb om gensidighed. Jeg vil kæmpe for friheden så at mine børn og børnebørn også kan få glæde af den og ikke sælge den for en stakket fred. De totalitære vil ufred så længe vi har vores frihed og det er hvor vi står.

    Comment by Drokles — February 26, 2008 @ 2:47 am
  10. Uenig må du godt være Drokles, for som du selv har bemærket, vi lever i et demokratisk land og må gerne have en mening. Du har selv svært ved de demokratiske værdier og svært tåler dem, der mener noget andet. Argumenter og henvisninger hjælper ikke meget, når du ikke bruger dem. I stedet vælger du at kritisere min person og min viden uden at du selv bruger den.
    Uanset hvad, så er du uegnet til at dømme mig eller de andre her, som du enten roser, når de er enige med dig, eller skælder ud for uenighed.
    Du vil manipulere folks meninger i en bestemt retning, og du ved udmærket, hvilke følelser du spiller på og hvad du vil opnå.
    Pøbelen per definition ville være dem, der køber din letfordøjelig propaganda uden at tænke sig om. Dem efterspørger du så desperat, at du glemmer alt om diskussionens etik i form af en fredelig dialog og griber til skældsord. Alt hvad du forsøger at kalde mig, må afskrække de andre af at gå dig imod og ifølge massepsykologens teori skulle de angste mennesker bakke dig op uanset hvad. Lad os se om gammel Gustave Le Bon havde ret:

    Allerede i 19 århundrede har en fransk antropolog, sociolog og læge Gustave Le Bon peget på en fejlagtig opfattelse af mennesket, som selvstændigt tænkende individ. “The Crowd psychology” (Pøbelens Psykologi) and the crisis of mass democracy in the third republic. London 1975; blev oversat til dansk som “Massepsykologi”.

    Le Bon har vist, hvor forskelligt vi handler når vi er alene, og når vi er i en gruppe. Hvordan kan det være, at hele registret af irrationalitet, hysteri, barbari osv. aktualiseres, så snart mennesker optræder kollektivt – at det intelligente individ trampes ned af masserne, der er blevet lovet talrigheds herredømme overfor fornuften med nedgradering af alle til gennemsnit menneskets niveau til følge.(janteloven?)

    Først har ideologien blevet bandlyst, idet den viser demokratiets faldgrubber, men i dag triumferer den og anses som banebrydende for forståelsen af manipulation med massereaktioner, hvor især graden af kontrol - den tidligere ukendt udbredte brug af moderne teknologi - TV, film, net og anden elektronik - blev fremhævet, som særlige kendetegn.
    Al politik i dag handler om denne kundskab: at manipulere med folks meninger og styre dem mod det mål man vil opnå. Lykkes det - bliver resultatet ofte katastrofal og folk mister livet i meningsløse, grusomme krige (Irak, Afghanistan, Vietnam osv.). Det tænker manipulatøren ikke på og dem han taler til skal heller ikke. De skal hoppe på sloganer om fædrelandet og solidaritet mod fjenden og helst ikke bruge fornuften til at gennemskue konsekvenser. Historien viser, at fornuften kommer, men for sent. Man vågner først op, når man får indkaldelse og skal i krig for at dræbe folk som man engang ikke kender.

    Her er et definitionen af det værktøj, du bruger:
    “propaganda bruges næsten udelukkende om dygtigt udvalg af nogen dele af sandheden, i politiske sammenhænge; og er overordentlig negativt ladet.

    Den dygtigste propaganda fortæller ikke sit budskab direkte, men fremstiller sammenhængene sådan, at folk selv skaber budskabet ved at blande sammenhængene sammen.

    Propaganda bruger ofte (altid) stærke følelser så som angst, had, latter og stolthed. Adolf Hitler og hans propaganda-minister Joseph Goebbels brugte f.eks. stærk propaganda henvendt til det tyske folk under anden verdenskrig, fordi de vidste af Gustave Le Bon, at ENHVER IDIOTI BLIVER TIL SANDHED, NÅR MAN GENTAGER DET TILSTRÆKKELIGT MANGE GANGE.

    Comment by Lucy — February 28, 2008 @ 1:52 am
  11. Nu har jeg aldrig…. Det er dig der opererer med pøbelbegrebet, hvilket implicit er noget du selv distancerer dig fra og derfor er en beskyldning rettet mod andre og kun dem der er uenig med dig.

    Demokratiet er således farligt i dine øjne fordi den indeholder en pøbel hvis latante hadefulde følelser kan tales i kog. Der er altså i dit univers en del af dine medborgere der er for dumme til at have magt åbenbart.

    Du påstår at danskerne(!) altså inklusive mig og min familie og mange jeg kender hader ALLE fremmede, hvilket vil sige at vi er fremmedhadere og så beskylder du mig for at bruge skældsord? Hvad bilder du dig egentlig ind?

    Din udlægning af propaganda er komplet fordrejet, da et demokrati jo netop forudsætter diskussion, argumenter, hvoldninger, meninger for at vinde sympati for sin sag. Da flere sager konfronterer hinanden, fordi ingen sandhed er hellig og vedtaget på forhånd vil det enkelte menneske konstant blive præsenteret for en virkelighed af uenighed. Her antager man modsat dig at mennesket er selvtænkende på godt og ondt og er i stand til at foretage et seriøst valg.

    Demokratiet og den frie debat har stik mod din opfattelse vist sig at være det suverænt bedste bolværk mod massernes bevægelse. Det er denne simple erkendelse demokratiet er bygget op om og det er hvad du benægter. Din angst for andres meninger får dig til at argumentere for at man derfor ikke skal udtrykke dem….

    De t er tværtimod ideologier der kræver total lydighed og som forkaster ideen om det enkelte menneskes selvstændige tanke der er den direkte vej til reduceringen af mennesket til pøbel. Se på reaktionerne på Muhammedtegningerne og få syn for sagn.

    Sammenlign Hitler med Muhammed og fortæl mig hvorledes de adskilder sig fra hinanden og så skal jeg fortælle dig hvor de ligner.

    Comment by Drokles — February 28, 2008 @ 2:59 am
  12. Det er ret mosomt, når du giver mig ansvaret for så m
    eget. Tak for det. Men desværre har jeg hverken opfundet eller distanceret mig selv fra begrebet “pøbelen”, som du har tydeligt svært ved.
    I demokratiets navn, under den franske revolution, har de franske pøbel halshugget de royale og ædle , ligesom russere har udryddet deres intelligens i deres oktober revolution osv. Og det er ikke kun migselv der ved, at massereaktioner bliver akkurat det samme, når sådan noget kommer igang igen.

    Og nej, du har ikke ret i, at et demokrati er et fuldkommen styreform. Lang fra. Og det er hellere ikke min påstand eller opfindelse, men et etableret viden med kilder helt tilbage til det antikke grækenland. Din demokratiopfattelse er en meget idealiseret form.

    Og alt det andet jeg skulle tro eller mene, kan du ikke lade være med at sætte ord i min mund? Og den infantil teknik: “det er dig, der mener, det er dig der tror…” er sagen uvekommende.

    Min udtalelse om at “had til fremmede allerede løber løbsk i DK” står ved magt. Så længe mig og de andre “fremmede” ikke kan få et job svarende til kvalifikationer, eller bliver hold udenfor arb.markdet, så længe hører vi absurde beskyldninger om manglende evner og kvalifikationer og utilstrækkelige sprøgkundskaber - så vil den stå ved magt.

    Skal vi sætte det på en prøve? Vil du hjælpe mig i job? Kan du eller din familie bruge en med kendskab til 5 europæiske sprøg og flere danske uddannelser indenfor kontor, edb og økonomi til andet end rengøring? Så kommer jej, og jeg vil glædeligt tage mine ord tilbage.
    Ærligt talt så mener jeg, at du skal snakke om muslimer. Det er noget, du ved noget om.

    Comment by Lucy — March 2, 2008 @ 10:46 am
  13. Pøblen er den uvidende masse der er i sine følelsers vold. Den masse har ikke sin gang på Jorden i et demokrati, hvor kulturen former det tænkende individ. Små sekteriske undtagelser, såsom de autonome, former ikke en tendens. Efterhånden som de autonome skaber sig åndsvage mister de den folkelige sympati og det demonstrerer jo med al tydelighed det civile samfunds styrke.

    Min demokratiopfattelse er erfaringsbaseret. Jeg kalder ikke demokratiet for en fuldkommen styreform, men jeg siger at det er det bedste værn mod pøbelen, fordi selve dens opfattelse af sig selv er et opgør med pøblen. Hvornår er Danmark bukket under for pøblen?

    Pøblen tilhører tyranniet og det er iøvrigt en af mine indvendinger imod islam fordi den fratager mennesket ansvaret for sig selv og sine handlinger og overlader det til hysteri og massesugesion. Demokratiet er pøblens modsætning.

    De to eksempler du nævner, den franske og russiske revolution, har jo intet med demokratiet at gøre, men hører sig til i revolutioner. I det franske tilfælde gik man fra en form for tyranni gennem al den opsparede vrede via et blodbad over i et nyt tyranni. Oktoberrevolutionen er helt ude i hampen, hvor pokker kommer Kommunismen ind som demokrati.

    Jeg kan af gode grunde ikke kommentere på dine private forhold, vi har alle personlige skuffelser. Men hvis det er at du ser kvalifikationsdiskrepansen som udtryk for had så vil jeg minde dig om at man jo netop har undersøgt det problem og gæt engang; flere højtuddannede indvandrere og efterkommere har et arbejde, der svarer til deres uddannelsesniveau end danskere. Hvis man skal blive i din logik og dit sprogbrug hader danskerne således ikke alle fremmede, men elsker tværtimod alle fremmede.

    Jeg skyder dig ikke noget i skoene men drager konsekvenser af hvad du skriver. Til gengæld kommer du med beskyldninger om hvordan vi andre føler, så hvis du ikke kan lide at få skudt noget i skoene så lad vær at skyde.

    Comment by Drokles — March 3, 2008 @ 6:06 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentér indlægget...

Monokultur kører på WordPress