At du mener at det ville være mere klædeligt ikke at kommentere videre er din egen sag, men deri er jeg uenig. Den politiske kamp fortsætter og folkene bag Natasja og venstrefløjen bruger hende uden skam, som et politisk ikon.
Desuden siger jeg meget tidligt at hun ikke kan forsvare sig, men det kan, som jeg også påpeger Peter Faber jo heller ikke. Og Dansk Folkeparti bliver hængt ud som værende “helt fucked up på sne” og deres genmæle er rafineret i sammenligning med Natasjas grove og grundløse beskyldninger.
Til sidst vil jeg sige at jeg ikke er blevet usympatisk. Jeg er, hvad jeg altid har været.
]]>Til sidst Natasja så glemmer du også at hun ikke er en del af venstre fløjen som sådan. Sangen er skrevet omkring ting hun var træt af ved Danmark og den udvikling landet har taget, f.eks. at folk er blevet usympatiske som dig.
DU har ret i der er ingen retsag at vinde, men der noget værre gået tabt i det DF har gjort
]]>Jeg bor på Nørrebro og er født og opvokset her og jeg kender udemærket klientellet fra “Ungeren”. Det var ikke den daglige soigneren, der plagede de fleste brugere. Og jeg mener ikke at de var mere farverige end andre. Tværtimod var de ekstremt indbilske netop fordi de kun accepterede sig selv, som værende særegne, mens de så alle andre, som den grå masse, hvorfra de skilte sig ud. Farverighed og alternativitet er ikke formler man kan følge eller uniformer man iklæde sig.
]]>Natasjas rettighedsindehavere taber naturligvis den retssag, som er anlagt for at stimulere pladesalget - hvilket giver anledning til at overveje, hvem der er de EGENTLIGE ligrøverne i historien, såmegetdestomeresom Natasja selv aldrig ville have anlagt en så latterlig sag, da hun dermed ville have gjort sig selv til grin.
]]>